Translator

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

Λίγα λόγια....

Γενικά μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά, και όποιος ασχολείται με πολλά στο τέλος δεν καταφέρνει τίποτα. Πολλές φορές ξεκινάω κάτι και το αφήνω στην μέση. Ουσιαστικά με όλα τα καλλιτεχνικά θέματα ασχολούμαι ερασιτεχνικά. Πιστεύω, άλλωστε, πως αν θες να ασχοληθείς με κάτι που αγαπάς καλύτερα να το κάνεις ερασιτεχνικά. Διαφορετικά αρχίζει και σε πιέζει...
Έτσι λοιπόν, με την ζωγραφική ξεκίνησα το 1999. Τη λάτρεψα, ήταν το καταφύγιο μου. Ωστόσο έχω να ζωγραφίσω κοντά τέσσερα χρόνια. Με έφαγαν οι υποχρεώσεις. Λίγο η έλλειψη χρόνου, λίγο η έλλειψη κατάλληλου χώρου...τι τα θες...
Σε κάποια φάση άρχισα να κάνω κοσμήματα. Έμειναν όμως και αυτά στην άκρη...
Μου αρέσει επίσης να πειραματίζομαι με την ραπτομηχανή, απο μικρή άλλωστε ήθελα να γίνω από σχεδιάστρια μόδας μέχρι αρχιτέκτονας...
Η τελευταία μου ανακάλυψη είναι οι χειροτεχνίες ή αλλιώς το crafting. Αλλά και οι κατασκευές με γύψο και πηλό. Και πάλι με τρώει το θέμα του χώρου και του χρόνου. Τα δυο "Χι" που με κυ
νηγάνε μια ζωή...Άντε να δούμε που θα με βγάλει και αυτό...
Αρκετά όμως με την βραδινή μου αυτο-ψυχανάλυση! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...