Translator

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Γουράκια....

Έπεσαν όλα μαζί! Γούρια, χριστουγεννιάτικα, είχα και την έμπνευση να βάψω τα ντουλάπια της κουζίνας....μέσα σε όλα είχα και τον μικρό με ωτίτιδα οπότε είμαι μια ομορφιά! :)
Ωστόσο πρόλαβα να φτιάξω μερικά γούρια ακόμη (και έχω άλλα 40 να ετοιμάσω για το σχολείο.....heeeeeeeeeeelpppppppppppp).







Μερικά βραχιολάκια...





Και μην ξεχνάτε το δωράκι που θα δώσω στις 11/11/11! Όσες δεν δηλώσατε συμμετοχή μπορείτε να το κάνετε εδώ

Φιλιαααααααααααααααααααααα........................

9 σχόλια:

  1. Σοφία μου πού όμορφα τα γούρια σου, ειδικά τα δύο πρώτα μου άρεσαν πολύ!
    Κουράγιο με τις δουλειές και περαστικά στο μικρό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα..μπράβο Σοφία..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα!Μου έδωσες ιδέα για το χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα και εξαιρετικές πηγές έμπνευσης τα γούρια σου! Καλό κουράγιο για τα υπόλοιπα. Ο μικρός συνήλθε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανέμορφα τα γούρια, μου αρέσουν ιδιαίτερα τα δύο πρώτα γιατί ξεφεύγουν από τους χρωματισμούς που έχει συνηθίσει το μάτι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια και για το ενδιαφέρον σας!
    Δέσποινα είναι καλύτερα ο μικρός! Να σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φτιάχνετε γούρια παιδιά,μπας και πάει τίποτα καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ ωραία!!!Καλή συνέχεια!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...