Translator

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Καλό μου blog.....

....πάνε ακριβώς 4 μήνες από την τελευταία φορά που έγραψα! Μας έφαγαν οι επιχειρήσεις! :)
Καλή η δουλειά, αλλά σε παίρνει μακριά από τα πάντα!
Πόσο μου χουν λείψει οι κατασκευές μου.....πόσο καιρό έχω να ασχοληθώ με το scrapbooking, με την decoupage...Ακόμη και το κόσμημα, που έχει σχέση με την δουλειά, έχει μείνει πίσω!
Χώρια που τρόμαξα να το αναγνωρίσω το μπλογκάκι μου! Τι αλλαγές έκανε αυτός ο blogger πάλι?
Και κάνοντας μια μίνι ανασκόπηση, έπεσα στην πρώτη μου ανάρτηση....25 Ιουνίου 2008!!!! 4 χρόνια πριν! Βέβαια, με τα blogs είχα ξεκινήσει νωρίτερα, με το άλλο μου μπλογκόπαιδο, το Γενικολόγιο, και πάλι τον Ιούνη (τι έχει αυτός ο μήνας), το 2007, όταν σαν νέα μαμά έψαχνα το καλύτερο για τον μικρό μου!
Ο γιος μου είναι πλέον 5,5...το Γενικολόγιο 5.....και Οι δημιουργίες μου 4 ετών! :)
Αυτά με τις αναμνήσεις και τις ανασκοπήσεις.....
Και επειδή πλησιάζουν γενέθλια, στις 25 του blog και στις 29 τα δικά μου, ετοιμαστείτε για δωράκι! Θα το επεξεργαστώ και θα σας ενημερώσω σύντομα!
Φιλιά καλοί μου μλογκόφιλοι!!!!!

1 σχόλιο:

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...