Translator

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Παραλίγο να ξεχάσω το βραβείο μου.....

.....και την τιμή που μου έκανε η MariaZ.
Πριν από ένα μήνα και κάτι, λοιπόν, μου είχε αφήσει ένα σχόλιο λέγοντάς μου για το βραβείο, και επειδή τότε έλειπα εκτός σπιτιού και εκτός διαδικτύου κλπ είχα υποσχεθεί να το αναρτήσω όταν επιστρέψω. Έλα που πιάστηκα όμως με τα χίλια δυο και το ξέχασα! Κι εκεί που έκαν τις βόλτες μου στην blogογειτονιά άναψε το λαμπάκι, γιατί τα χρόνια μπορεί να περνάνε αλλά δεν μας πήραν κιόλας!
Έστω και καθυστερημένα, Μαράκι ευχαριστω πολύ!!!!!!!
Και να μου έγινε κι εγώ trendy! :)
Τώρα με την σειρά μου, πρέπει να το δώσω κι εγώ. Καθυστέρησα, βέβαια πολύ, και βλέπω ότι μάλλον πάλιωσε και το έχουν ήδη πολλές! Η αλήθεια είναι πως θα θελα να το δώσω σε όλες τις φίλες που παρακολουθώ και κάνουν η καθεμιά από την πλευρά της υπέροχη δουλειά. Επειδή, όμως, και την άλλη φορά δεν είχα επιλέξει συγκεκριμένα, αυτή τη φορά λέω να το κάνω και voilà:

  • Στην Elenfly, από το "Αγγελοκατασκευές" για τις πραγματικά αγγελικές δημιουργίες της! Με ότι καταπιάνεται αυτό το κορίτσι το κάνει υπέροχο!
  • Στην Ειρήνη, από την "Νεραϊδοχώρα" που την ανακάλυψα πρόσφατα και εκτός από το όνομα του blog που είναι μαγικό, είναι υπέροχες και οι δημιουργίες της!
  • Στην Ολυμπία, από το "A j-oly creation", επίσης εμπευσμένος τίτλος!  Καινούρια blogοφίλη και η Ολυμπία αλλά χρυσοχέρα και δεν μπορώ να μην το αναγνωρίσω!
  • Στην Δέσποινα, από το "Χειροποίητα κεριά", με τα υπέροχα κεριά της!
  • Στη λΕλένη, από το "The Spirit of Fantasy", για τις πανέμοφρες δημιουργίες της!
  • Στην Χαρά, από το "Κάντο μ'αγάπη", γιατί εκτός από τις δημιουργίες της μου αρέσει και το πανεμορφο νησί της!!
And last but not least, στην Θέκλα, με το "Handmade Crafts" και όχι μόνο! Για τα όμορφα πραγματάκια που φτιάχνει και γιατί δεν χρειάζεται να έχω πολλούς άλλους λόγους για να της δώσω βραβείο! :)


13 σχόλια:

  1. α, έστω και καθυστερημένα, λοιπόν, μπράβο για το βραβείο! Κι άλλα περισσότερα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε βραβείο έχει πάντα την δική του συναισθηματική αξία ανάλογα απο το πρόσωπο που του απονέμει και τα λόγια που το συνοδεύουν!Εγω λοιπόν και το Νησί μου σ ευχαριστούμε Σοφάκι,για την επιλογή και την αγάπη σου κι ελπίζω να μην σε διαψεύσουμε...
    Καλές ΑΠόκριες και Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου λοιπόν!!! Εγώ πάντως στην θέση σου θα το ξέχναγα γιατί γενικώς ξεχνώ και γι αυτό δεν παρεξηγώ ποτέ όταν κάποιος ξεχάσει!!! Παθούσα βλέπεις χα χ αχ α!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι να αποκτήσεις ακόμα πολλά πολλά πολλά βραβεία γιατί το αξίζεις!! Και σε ευχαριστώ για την τιμή να το χαρίσεις και σε μένα! Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάκια μου γλυκά να είστε καλά όλες!
    Καλό τριήμερο και Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστούμε για το βραβείο και τα καλά σου λόγια ,το στολίσαμε στο μπλοκοσπιτάκι μας!ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Σοφάκι μου,συγχαρητήρια!!!! Σου εύχομαι ακόμα περισσότερα να αποκτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!Τι γλυκειά χειρονομία....!Είναι το πρώτο μου βραβέιο και με κάνει πολύ χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφία μου,συγχαρητήρια για το βραβείο και σ'ευχαριστώ πολύ που μου το προσφέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφία μου δεν έχω λόγια για να σε ευχαριστήσω για αυτό το υπέροχο βραβείο,είμαι πολύ χαρούμενη!!!!'Εχει ιδιαίτερη βαρύτητα να παραλαμβάνω την σκυτάλη από εσένα που είσαι μοναδική σ'αυτό που κάνεις και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σοφία μου δεν έχω λόγια για να σε ευχαριστήσω για αυτό το υπέροχο βραβείο,είμαι πολύ χαρούμενη!!!!'Εχει ιδιαίτερη βαρύτητα να παραλαμβάνω την σκυτάλη από εσένα που είσαι μοναδική σ'αυτό που κάνεις και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2 φορές? έτσι έτσι για να κάνει εντύπωση...χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...