Translator

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Ανταλλαγή δώρων στο Greecycle!

Πριν μερικές μέρες έγινε η κλήρωση στο Greecycle, για την ανταλλαγή δώρων. Θα αναρτήσω σχετική φωτό με το δωράκι που έστειλα στην meanan.
Εγώ όμως έχω ήδη λάβει το δώρο μου! Ένα δώρο εκτός προγράμματος, μια και δεν ήταν η Ελένη αυτή που είχε κληρωθεί για να μου στείλει! Επειδή από κεκτημένη ταχύτητα μου είχε στείλει μήνυμα ζητώντας μου την διεύθυνση, τελικά έστειλε ΚΑΙ σε μένα δώρο!
Ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου Ελένη!
Μόλις άνοιξα το πακετάκι μια γλυκιά μυρωδιά γαρύφαλου πλημμύρισε το δωμάτιο. Ήταν από το μπισκοτάκι-καρδούλα που μύριζε εξαιρετικά!


Όταν δε, άνοιξα το δωράκι....ένα υπέροχο παπούτσι (του Λουδοβίκου όπως έμαθα στη συνέχεια) ξεπρόβαλε! Καλοφτιαγμένο και με διακοσμητικά καρφίτσες με λουλουδάκια φτιαγμένα με cernit.

Νομίζω πως η φώτο μου χάνει σε σχέση με το πόσο όμορφο είναι στην πραγματικότητα!!
Ευχαριστώ και πάλι Ελένη μου! Ήταν πολλή γλυκιά η χειρονομία σου! Και πολύ καλή δουλειά!

8 σχόλια:

  1. Τέλεια, τα είδα και στην ανάρτηση της Elenfly και τα θαυμασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχχχχ....ευχαριστώ κορίτσια! Είναι πάντα όμορφο να παίρνεις δωράκια ειδικά όταν είναι ανέλπιστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια!!!!!!!!!και τα δύο χρήσιμα και πανέμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα! κ εγώ μόλις τελείωσα το δωράκι που θα στείλω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...